HİÇ



Ey varliklar alemi
Hangi varlikla ne içindir bu kavgam?
Dirilecegimden bihaberken nedendir karanliklar denizinde  boğuşmam?
Kimedir bu ofkem
Ve neyedir yükselmem?
Bulut kadar hafifken demir gıbı dövülmem?
Gitme ey karanlıkların üstüne doğan sabah güneşi.
Sen ki kapkara odaların bembeyaz perdesi...
Sen varlığımın belirsizliğini yerle bir eden yokluğumun müjdesi...
Varsan yokum, yoksan belirsizim.
Yok et beni, yok et beni.
Yağmur bulutları içinde kapkara bir sisim.
Rüzgarlarınla gel dağıt beni
Özgürlükler ülkesinde bir kafesim
Zincirlerinle gel, kır beni
Çığlıkların içinde cılız bir sesim
Duy beni, duy beni.
Sen ki cismi varlıklardan üstün
Sen tüm faniliklerden vahim
Bazen sağım, bazen solum.
Gel, kurtar beni.
Ey aşk-ı ala,
Belirsizlik vehminde yok olmaktayım,
Varlığınla var et beni.
Derin bir uçurumda ikilemdeyim
Sonsuz gücünle, bir kıl beni.
Kimsesiz, renksiz bir boşluktayım
Hiçim, hiçim...
         

                    Fatma KARALÜK

Yorumlar

Popüler Yayınlar