İNSANLIK NEDEN BÖYLE OLDU

INSANLIK NEDEN BOYLE OLDU? Umutsuzca izliyorum parkta oynayan çocukları bizim geleceğimizin gençleri boyle mi olacak diye soyleniyorum bazen kendi kendime. Hiç bir yeri kanamadan mı buyuyecekler diyorum bu yüzden mutsuzum. Böyle olmamalıydı gençlik anne ali benim tapletimi aldı denilmemeliydi anne ali benim bebegimi aldı olmalıydı . Annesi ali'nin annesine gidip bebeğini almalıydı gidip onu polise şikayet etmemeliydi. Bazen etrafa bakıyorum' da bir genç telefonla oynarken direğe çarpıp yere düşmesini üzülerek izliyorum onun hayatı böyle bir kutu' nun içine alıp dalmasını istemezdim. Anne babamız bir sokak utemizdeyken gidip onları neden canlı canlı görmüyoruz' da bir telefon edip sadece sesini duyuyoruz?.Hayatı bir kutunun içine koyup ta onu ordan izlemek olmamalıydı bu gençlik neden kitap okumuyorda ordan burdan aldığı bilgileri diğerlerine aktarıyor sorun telefon, televizyon, bilgisayar' da değil sorun bizim gençlik te onların teknolojiyi yanlış kulanmasinda ben geleceğimi böyle gençlerin eline bırakmak istemiyorum. Bir kutuya takılı kalıp hiç gelismeyen gençleri istemiyorum bilgili bir gençlik istiyorum teknoloji yi doğru kullanan kanayan dizine aldırmadan oyun oynayan,anne ben geldim diyip anne babasını ziyaret eden bir gençlik istiyorum, fotoğraflarını bir kutunun içine saklanmaktansa gidip bir fotograf makinesi alıp fotograf çekip albüm oluşturan bir ev,sokakta toplanıp çekirdek ve çay içen teyzeleri görüp mutlu olmak istiyorum yan komşusunu bile tanımayan bir gençlik değilde kitap okuyup,teknoloji doğru kullanan kendisini geliştiren bir gençlik istiyorum cok mu şey istiyorum??. Ceylan çatalkaya

Yorumlar

Popüler Yayınlar